Facebook Twitter Google+ Youtube Feed
­

Me Mal Mawathe Oba Soyala Diwa Ennam - Roshan Fernando



මේ මල් මාවතේ ඔබ සොයලා දිව එන්නම්
හදේ පිවිතුරු ආදරේ ඔබට සදා පුද දෙන්නම්
මේ මල් මාවතේ ඔබ සොයලා දිව එන්නම්
හදේ පිවිතුරු ආදරේ ඔබට සදා පුද දෙන්නම්


ඔබ ගැන මම සිතුවා මුළු රෑ නිදි වැරුවා
ඔබ ගැන මම සිතුවා මුළු රෑ නිදි වැරුවා
දහසක් පැතුමන් සිත තුල සිරවීලා
පවසන්නේ ඇත්තමයි ඔබට මම ආදරෙයි
පවසන්නේ ඇත්තමයි ඔබට මමආදරෙයි
මේ මල් මාවතේ ඔබ සොයලා දිව එන්නම්
හදේ පිවිතුරු ආදරේ ඔබට සදා පුද දෙන්නම්


දෙව් විමනින් බැස ආ දෙව්ලියකැයි සිතුවා
දෙව් විමනින් බැස ආ දෙව්ලියකැයි සිතුවා
ඔබ හැර කිසිදා යන්නට නම් බැරුවා
පවසන්නේ ඇත්තමයි ඔබට මං ආදරෙයි
පවසන්නේ ඇත්තමයි ඔබට මං ආදරෙයි
මේ මල් මාවතේ ඔබ සොයලා දිව එන්නම්
හදේ පිවිතුරු ආදරේ ඔබට සදා පුද දෙන්නම්


ගායනය : රොෂාන් ප්‍රනාන්දු


සිංදුව අහන්න

0 comments:

Post a Comment

 
Music Fm © 2011 Design by Music Fm | All Music