Facebook Twitter Google+ Youtube Feed
­

As Adaren Purona | Kaveesha Kaviraj



ඇස් ආදරෙන් පුරෝනා... හිත පාලුවෙන් ගලෝනා ...
ඔබ මගේම වෙන්න ඕනා.... මියැදෙන්න දෙන්න උනුහුමේ ඔබේ...
මා හදවතින්ම.. උමතු වී.. තියේ......
මියැදෙන්න දෙන්න උනුහුමේ ඔබේ.......
මා හදවතින්ම.. උමතු වී.. තියේ.........

ඔබ සිහිවන හැම මොහොතක් ගානේ....
දැක ගන්නට ඔබ මා ළග නෑනේ .....

නුදුරේදීම කර ගන්නට මගේ...... අවසර දෙන්නට පමණයි ඕනේ.....
ඉඩ දෙන්නම් පපුතුරේ.... නැලවෙනු මැන සොදුරියේ....
මට ඔබම තමයි ඕනා............

ඇස් ආදරෙන් පුරෝනා... හිත පාලුවෙන් ගලොනා ...
ඔබ මගේම වෙන්න ඕනා.... මියැදෙන්න දෙන්න උනුහුමේ ඔබේ...
මා හදවතින්ම.. උමතු වී.. තියේ......
මියැදෙන්න දෙන්න උනුහුමේ ඔබේ.......
මා හදවතින්ම.. උමතු වී.. තියේ.........

රැක ගන්නම් ජිවිතයම වගේ.... එක සැරයක් හද ගත්තා නම් මගේ ...
සැනසෙන්නට හැමදාමත් ආයේ ..... එනවද හිමිකම ගන්නට මගේ හීනේ.....
නොසිදෙන මහා සාගරේ....තරමට මගේ ආදරේ .....
මට ඔබම තමයි ඕනා............

ඇස් ආදරෙන් පුරෝනා... හිත පාලුවෙන් ගලොනා ...
ඔබ මගේම වෙන්න ඕනා.... මියැදෙන්න දෙන්න උනුහුමේ ඔබේ...
මා හදවතින්ම.. උමතු වී.. තියේ......
මියැදෙන්න දෙන්න උනුහුමේ ඔබේ........
මා හදවතින්ම.. උමතු වී.. තියේ..........


0 comments:

Post a Comment

 
Music Fm © 2011 Design by Music Fm | All Music